tisdag 14 september 2010

Dålig uppdatering

Ja, jag erkänner det, jag är väldigt dålig på att uppdatera.. Och även lägga in bilder när jag väl uppdaterar. Men det kanske blir bättre med uppdateringen sen, vem vet?

Jag är iallafall jätte trött som vanligt på vardagarna, men har vart vaken i snart en timme iallafall. Ska väll ta och dra mig till bussen om en liten stund, så att man kommer iväg till jobbet.

Idag är det onsdag, vilket innebär att det imorgon börjar en ny på jobbet (som kanske inte är min bästa vän, men det är sånt som händer i livet ibland), och två dagar kvar tills jag åker! Jag längtar verkligen! Så på fredag åker jag till Göteborg, hem till Caroline Laitinen, där jag kommer vara till på söndag, när jag åker hem igen.

Jag känner mig duktig fast ändå inte duktig.. Jag har ingen aptit längre, så det blir inte så mycket ätande för min del, och sen håller jag igång och tränar massor.. Tror inte min kropp mår så jätte bra av det, men men.. Jag går sakta med säkert ner i vikt.. Jag vet, jag vet! Ni behöver inte säga nånting - man ska äta normalt, 5 gånger om dagen, och hålla igång istället! Som om jag inte visste det! Men sen är det ju en annan femma hur man fungerar i praktiken. Jag blir illamående så fort jag ska äta nånting, blir spyfärdig direkt om jag ens tänker på mat.. Där ligger problemet! Min fixering vid mat och vikt!

Det blir nog bra så småningom. Jag ska ner några kilon till innan Thailand, så är det bara.. Och det ska jag se till så att det blir också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar