torsdag 30 september 2010

Nu blir man ensam

Ja, både hemma och imorrn på jobbet. Eller ensam och ensam kommer jag ju inte vara på jobbet, men jag kommer inte ha någon bredvid mig längre, så nu börjar det där att man ska ringa till info om man behöver hjälp med nånting, och sådär. Idag var jag duktig och ringde också för den delen. Det gjorde jag inte igår. Men jag svarade i telefonen igår, men det är ju egentligen inte så farligt.

Men nej, nu är jag iallafall hemma efter att jag har vart på jobbet från 10 till 14, så nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag ska ner till stan och hämta Bella. Hon skulle byta en jacka ute på Hälla, så jag skulle följa med henne. Ska ändå handla lite saker på mataffären, så då kan jag lika gärna göra det där.

Som sagt, mat nu, sen iväg en sväng, sen hem igen och så ska jag mysa ner mig i soffan och jag ska bara göra det jag känner för! Haha.

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar