söndag 19 september 2010

Ny vecka

Och med ny vecka kommer det nya tag. eller hur? Den här veckan får jag också reda på hur det gick på min intervju i fredags, om jag får jobb eller inte. Hoppas på att jag får jobbet faktiskt, även om det är så att det bara är 13%tjänsten jag får, så hoppas jag iallafall på jobbet. Men det är bara att vänta och se, får som sagt redan på det någon gång under veckan.

Men nu är det iallafall en ny vecka, en ny vecka på jobbet, en ny vecka med träning, och gud vet allt! En ny vecka där man ska göra lite i taget varje dag här hemma, så man slipper ha allting att göra på helgen. Då kanske man kan få nästan en helt ledig helg, det skulle vara skönt. Eller ah, Tomas har ju inte en ledig helg, han jobbar lördag och söndag, men han är ledig torsdag och fredag.

Igår rensade vi alla kläder vi har, så nu har vi ännu lite mindre kläder kvar, haha. Men jag har ingen aning om vart jag ska göra av mina kläder, om jag ska lägga ut dom nånstans och försöka sälja, eller om jag ska skicka iväg dom på välgörenhet. Jag har som sagt ingen aning. Någon som har förslag? Det är många fina kläder!

Nej, nu ska jag dricka upp mitt te, och sen gå till bussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar